Prosinec 2009

Opice se opičí..

25. prosince 2009 v 21:58 | Papouch |  Články a aktuality

Rasisti si nedokážou vymyslet nic vlastního, ale všechno kopírují. Začal s tím už Adolf Hitler, když použil hákový kříž jako nacistický symbol. Bohužel hákový kříž lze v některých Asijských zemích nalézt ještě dnes třeba na tržišti kde jsou například z koření vymodelované hákové kříže. Hákový kříž je původně symbol života, bohužel tento symbol "proslavil" až Hitler, kterému, jak je známo, se velmi líbil starý Řím. Například když nacističtí vojáci nosili na zdvižených žerdích orla, který má hlavu natočenou do strany, má rozpažená křídla a v drápech drží (nebo na něm sedí) vavřínový věnec a ve věnci je již zmíněný hákový kříž. Docela nápadně to připomíná starý Řím a Římany, kteří měli úplně stejné žerdě, akorát místo hákového kříže měli ve věnci pod orlem zdvihlou pravici, jako pozdrav Césara. Bylo samozřejmě více ,,verzí" těchto žerdí, jak ve starém Římě, tak i v nacistické říši. Bohužel i pozdrav "Ave Caesar!" a zdvižená pravice se stala převzatým nacistickým symbolem, pouze se změnou vyslovení pozdravu Heil Hitler nebo Sig heil. Ale pryč z minulosti a nahlédneme k novodobým kampaním nácků. Máme tu pár předělávek, které si náckové předělali k obrazu svému. Kampaň Good Night White Pride (GNWP), která má kořeny v hudebním prostředí subkultur, jako je hardcore nebo punk. Dnes je však velmi rozšířená nejen v těchto dvou hudebních stylech, ale mnoha subkulturách, hudebních skupinách apod. Tato kampaň je o odmítání xenofobních postojů - rasismu, diskriminaci kvůli barvě pleti či sociálnímu postavení, fašismu, nacismu, nacionalismu a všem snahám svázat životy lidí pod dohledy všudypřítomných kamer či pravidel chování a myšlení. Tuto kampaň si náckové předělali na Good Night Left Side, je to přesný opak GNWP, takže asi nemusím víc dodávat o těchto dvou kampaních. Další kampaň proti rasismu, která vznikla v roce 2006 je Love Fotball Hate Racism (LFHR), která se zaměřuje hlavně rasismus na fotbalových stadionech a zisku chtivých manažerů, kteří si jen chtějí namastit vlastní kapsu. Proto LFHR dělá fotbalové turnaje, ve kterých ani tak nejde o výsledek, ale spíše o přátelskou atmosféru. Bohužel tuto kampaň si náckové dokázali předělat podlé svého na Love Football Hate Multi Culti, která je iniciativou národovecky a hlavně svobodně smýšlejících fanoušků fotbalu, kteří nejsou spokojeni s dosavadním směrováním této hry v celé Evropě. Nelíbí se jim organizace UEFA, která vede boj proti rasistickým projevům diváků na stadionech. Mezi diváky se vytváří protirasistický program FARE, který vede UEFA. Jako odpověď na další kampaň proti (ultra)pravicovému oblečení a životnímu stylu se vytvořila česká (především informativní) kampaň We Will Rock You, aby si náckové nevydělávali na svých hadrech tolik peněz pro své plány. Náckova hlava je však tupá a vymyslela si kampaň nápadně se podobající We Will Love You, která je znovu přesným opakem We Will Rock You. Náckové předělávají antifašistická, punková a jiná loga, malý příklad: Jistě znáte velmi známou lebku s čírem z kostí od kapely the Exploited. Nedávno se tato lebka objevila na nacistických tričkách na internetu, jen s tím rozdílem že neměla číro. Nedokáží vymyslet nic vlastního a originálního. Média upozornila na Dělnickou stranu (Která byla do doby než je média proslavila, pro mnoho lidí neznámá.), ale dělnictví si vždy přisvojovali Skinheads, ať už jde o názvy skupin, písní či alb (Working Class Heroes, Dělnický rock, atd.) a nebo prostě hrdost na to že jsou z dělnické třídy.


Vánoce 2009

21. prosince 2009 v 11:21 | PSb Crew |  Ostatní