Red Punks

4. dubna 2009 v 6:59 | RedBoryyys |  Kuriozity
Autoři Punk And Skins blogu nijak nepodporují tuto skupinu lidí, jen o ní informují!
Článek nevystihuje jejich názory.


Samotný vznik frakce RedPunks z původní odnože hnutí Punk není asi ani pevně znám,stejně jako datum,původem pochází z Anglie a první formace se začaly tvořit kolem kapel Red Alert,či Red London,kde se už i v té době pohybovaly zřejmě i první RedSkins-také u stejnojmenné kapely,ovšem to je zas jiná historie.RedPunks je logickým následovníkem tehdejších anarcho-politických tendencí,kdy se po prostudování materiálů a pochopení,že anarchie v současné civilizované Evropě není prostě možná,se linie posunula dále do levého spektra a pro rejpaly,co si myslí,že v původním Punku není politika,tak asi neznají kapely typu Exploited,Chaos UK,Conflict,Crass, či samotné veterány Sex Pistols a the Clash,nebo doslova politikou přetékající Oi Polloi,či americké Dead Kennedys,kdy Jello Biafara dokonce kandidoval na starostu San Franciska a skončil na úctyhodném 2.místě ze 7 kandidátů ! Pro další rejpaly,co neví,že anarchie jé také druh politického postoje a názoru doporučuji návštěvu knihovny a číst a číst,nebo lépe když už jsme u levice-učit se,učit se,učit se,že ? Smyslem této odnože nadále zůstává punkový zjev,punková hudba,punkový styl života,ale v pravém slova smyslu,drogy a další hovadiny odpadají.Jelikož každý národ,každá zem má své zakořeněné vlohy,vlivy a svou kulturu,můžeme pak najít různé odlišnosti,na první pohled zřejmé třeba mezi německými a brazilskými členy,kdy u brazilců a de facto všech jihoamerických národů je zřejmé silnější propojení na další subkultury,u německých zase spíše naopak,uzavření do okruhu samotné samostatné skupiny (zejména Hamburk-celé squatty),myšlenkový obsah a názory zůstávají ale vesměs stejné,samozřejmě až na názorové výchylky,kdy bohužel pro nás,jeden nepochopitelný "zádrhel",když pár z nich berou za "svého" i prasáka Stalina,od něhož se RP jako od hrobníka myšlenky DŮRAZNĚ DISTANCUJÍ !!!

RedPunks není nikde definováno,nikde zapsáno,či registrováno,jde o typ subkultury,která si žije svým vlastním životem,ale i tak jsem kdysi na stránkách ministerstva vnitra našel: že to je ultralevicové militantní hnutí,těžící z odkazu nechvalně známých rudých brigád,často napojené na ruskojazyčné skupiny,jimiž je finančně podporována a vyzbrojována.

RedPunks jako takový co zhruba vím po celém světe nezaložily žádnou významnou organizaci,či seskupení,jak můžeme vidět například u protipólu-Combat 18,Blood And Honour,nebo naopak SHARP,RASH atd. a to z jednoduchého důvodu-mezi punks na rozdíl od skins vládne větší svoboda a větší volnomyšlenkářství,ani Punk jako takový není tak uniformní a pospojovaný jako skins,tudíž proto nic takového přes názorové propasti zatím (?!?) není… S veleúspěšným příchodem kapely Rage Against The Machine dochází navíc paradoxně k většímu odlivu členů,kdy ti méně ortodoxní přestávají býti více vzhledově vyhraněni a volí pouze cestu rebelujícího radikála ve stylu zmíněné skupiny.Většina členů RedPunks se pak jen vída či podporuje navzájem,nebo je pohltí jiné autonomní levicové skupiny,sdružující lidi s takovouto myšlenkou.Jako zajímavost například Punk Rash Bogota.

Situace v Čechách je obdobná,až na pár "drobných" vyjímek,to by bylo,abychom mi Češi neměly zas něco jiného že ? První jednotlivci,či skupiny se zde objevily někdy kolem roku 93-94 zejména v takzvaných sudetských oblastech jako averze na nával starých Němců,kteří v té době cestovaly po těchto oblastech a domáhaly se vrácení majetku a chovaly se při tom doslova jak prasata,tehdy proběhlo mnoho takovýchto kauz,leč Benešovy dekrety stále drží,to co mají (teda doufáme,že dále budou a nějaký imbecil je nezruší…).Další popud byl pan Miroslav Sládek a jeho ochranka tvořena převážně posluchači skupiny Orlík.Pod vlivem těchto tlaků dochází k postupnému samovolnému propojení s ostatními Punks a začínajícími uvědomělými Skins + anarchisty a obyčejnými lidmi podporujícími tehdejší Antifašistickou Akci.Dochází k mnoha střetům a potyčkám,cíleným provokacím na Sládkových demonstracích,demolování jeho majetku a zejména billboardů,kdy pak republikáni vyhlašují dokonce nabídnutí odměny za pachatele těchto činů.Jen pro zajímavost-v roce 1995 se formuje první velká skupina RASH v Praze a v A-Kontra k tomuto vychází dokonce děkovný článek !!! V roce 1995 rovněž vychází zpráva o stavu extremismu v Čechách,maximálního počtu 5bodů jako nejvyššího ohrožení levicového extremismu dostávají Severočeský a Karlovarský kraj,Praha dostává maximum bodů za levici i pravici,Brněnsko "pouhé" 4 za formující se Vlasteneckou Ligu,Ostravsko rovněž maximum za pravici.Po rozpadu Sládkových republikánů,opadnutí zájmu o sudety dochází ale k nové situaci,kdy po odchodu Jakuba Poláka z redakce A-Kontra (odešla asi i většina moudrosti),vznikají nové anarchistické skupiny,nová AntiFa a začínají dle mého soukromého označení "rejpací" akce do vlastních řad.Zejména Pražská AntiFa při jakémkoliv vycestování mimo Prahu dává najevo svou nelibost spolupracovat s celkově s Rudými,postupně to pak přenáší na své buňky v jiných krajích… Vrcholem se pak stává zařazení nejznámějších členů RedPunks na stránky takzvaného monitoringu,kdy se jejich fota cíleně objevují mezi foty nácků s popisem,že se jedná o lidi,kteří jsou diktátoři a utlačují,nebo za pomoci proletariátu utlačovat chtějí a snaží se tím od nich oprostit… Po zralé úvaze a nekalému hanění se všichni aktivní členové od AntiFy odvracejí a dále její akce nepodporují.Českou Antifu považují za hanbu této celosvětové organizace a pokud již chtějí míti nějaké motivy s touto tématikou,volí ty Anglicky,či zejména Německy psané,tak jak byly jejich zakladetely-mimochodem převážně německými komunisty v roce 1936 psány…


Po hudební stránce jsou asi nejznámější v čistě RedPunks složení Selkkaus,AK47,Boikot,mezi českými již nehrající Karl Marx,další kapely nejsou buď složením 100% v duchu Reds a tudíž to nepřísluší,nebo vzhledem k velké aktivitě v Good Night White Pride na požádání nebudu zatím uvádět,uvedu,až budou samy chtít…


RedBoryyys
 

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa

Hlásíte se k Red Punks?

Ano 46.1% (35)
Ne 53.9% (41)

Komentáře

1 Kaktus Kaktus | 4. dubna 2009 v 20:10 | Reagovat

WTF?

Jaký je rozdíl mezi anarchistickým punkem a rudým punkem?

Red punks se staví za myšlensku komunismu?

2 RedBoryyys RedBoryyys | E-mail | Web | 4. dubna 2009 v 23:19 | Reagovat

Už jen ze tvé samotné otázky rozdíl vyplývá… Anarchie i komunismus jsou oba levicové politické směry,ovšem i přes mnoho společného mají zároveň mnoho odlišného.Pokud nejsi více znalý politikou (bez urážky),tak asi nejzásadnějším a nejjednodušeji ukázatelným rozdílem je ve státním uskupení-kdy cílem anarchie je nastolení rovnoprávnosti  a absolutní svobody,zrušení takzvaných represálních složek (policie,armáda) a nastolení „lidovlády“-kdy si lid bude vládnout sám.Což o to,myšlenka hezká,ale pro mě trochu na současnou společnost 21.století jaksi nepředstavitelná,hned co mě první napadá,jak by to asi vypadalo,kdyby dnes policie nebyla v Přerově,nebo předtím v Janově ? Ono zase na druhou stranu,kdyby tu ta anarchie byla,asi by jedna z těchto skupin již neexistovala,ať již nalevo,či napravo,jenže tomu by předcházelo slušné vyřizování účtů s podtextem silnější vyhraje a pak žije dál,stejně jako v přírodě,ovšem ty krvavé kamerové záběry z tohoto dělení moci by se jistě asi neobjevily v TV,stejně jako se neobjevují záběry u zmíněné přírody,například jak „papá“ oblíbený delfín Filip,či kosatka Willy…

Jinak ano,staví se za tuto myšlenku,nebo za myšlenku anarchokomunismu,ovšem těch názorových proudů je více a ne vždy se pod pojmem komunista nemusí skrývat to samé,co si pod tím kdo představuje,například George Bush se považoval,či možná ještě považuje za demokratického prezidenta demokratických Spojených států amerických…

3 Trojan Trojan | 5. dubna 2009 v 10:52 | Reagovat

No..ja to chápu dokonce sem už něco četl o Anarcho komunismu ....ale sám jako takový je podle mě nezrealizovatelný...jedině v uzké skupině lidi kteří by o to stáli....protože Anar.Kom. musí fungovat na solidaritě lidí...jenže hodně lidí sou svině ;-)

4 Kaktus Kaktus | 5. dubna 2009 v 14:46 | Reagovat

Myslím že moc dobře vím co je to komunismus, anarchokomunismus a anarchie. Já jsem se ptal na definice red punkerů. Z mého pohledu je to úplná imbecilita. Píšeš že hrboník myšlenky byl Stalin. Myslím že Bakunin jasně naznačil, že hrobníkem myšlenky byl už Marx. Což Lenin dokázal v Kronštatu. Proč Boryyysi otevřeně neřekneš, že jsi bolševik? Pro mě jsou red punks to samé co nazi punks. Snaží se do scény dotáhnout totalitní myšlenky.

A získal jsem dojem že jeden z hlavních teoretiků anarchokomunismu se jasně staví proti represivním složkám i proti bolševikům. Přál bych ti, aby se ti splnil tvů sen. Protože by si okamžitě šel do vězení ;-). Poznal by si jakou sračku šíříš.

5 Kaktus Kaktus | 5. dubna 2009 v 14:47 | Reagovat

PS: Zapomněl jsem toho teoretika zmínit byl to Kropotkin. A omlouvám se za chyby, tlačí mě čas.

6 ustrica ustrica | E-mail | Web | 5. dubna 2009 v 22:45 | Reagovat

Za bolševika tady punkáči proti němu bojovali, dnes zase chcete bojovat za bolševika?:-D

7 RedPunks CZ RedPunks CZ | E-mail | Web | 5. dubna 2009 v 23:44 | Reagovat

Pro Trojan:

Ano,musí to fungovat na lidech,jenže to se netýká jen tohohle,ale v podstatě všeho,na co si vzpomeneš...

8 RedPunks CZ RedPunks CZ | E-mail | Web | 6. dubna 2009 v 0:41 | Reagovat

Pro Kaktus:

Ano,dá se říct,že většina z nás jsme bolševici,no a co ? Nikde se tím netajíme a NESTYDÍME SE ZA TO,že máme svůj názor a dáme ho najevo,tak netuším,o co ti jde,co máš konkrétně na mysli...

Brát Marxe-jednoho ze zakladatelů ihned jako hrobníka je zajímavý názor,no budiž... Mimochodem,byl vyhlášen mužem a myslitelem 20.století,zajímavé ocenění pro hrobníka že?

Jestli jsi koukal na aspoň prozatimní stránky,která má Boryyys,či mi teď tady u komentáře,tak jsi mohl něco počíst,ale určitě ne to,že jsme obdivovatelé režimu,který tu byl v letech 1948-89 a ano,v base by jsme v té době mezi prvníma byly,jenže teď je rok 2009 a přijde nám docela zbytečný řešit tyhle otázky,starý několik desetiletí,důležité je co bude zítra,minulost já,ty,my,vy,oni BOHUŽEL nevrátíme,ale mít možnost,tak si piš,že na barikádách jsme jak v 68,tak v 89... Jestli ti jde o přesné definice,tak zkus počíst něco od tvůrců myšlenky pařížské komuny a dále pak "mozků" revoluce 1917,problém je v tom,najít něco kvalitního a nepřekrouceného.

Jestli potřebuješ ještě něco konkrétnějšího,tak co třeba volnost-rovnost-bratrství,stačí ? Samozřejmě mnoho z těchto věcí jsou si pak v rozporu s tím,co kdo z těch mozků udělal,či vymyslel,ovšem jak je napsáno již výše,teď je rok 2009 a každý z nás se by se měl snažit koukat spíše dopředu,než dozadu,NO FUTURE bohužel nefunguje...

Další věcí je,že věci,o kterých se zmiňuješ jsou již přes 100 let starý a je těžko soudit,co je a co není pravda-samozřejmě například Krondštandský masakr je průser jak sviň a i spousta dalších věcí,ale o spoustě dalších věcí se zas neví,či jsou překrouceny,či byly úplně jinak,nehledě na jinou dobu a pro nás středoevropany asi diametrálně nepředstavitelné podmínky života v tehdejším Rusku,kdy skok mezi carským palácem a venkovem byl asi jako z Prahy do Pobřeží slonoviny...

Co se týče knížete Bakunina,či Kropotkina,podrobně ho od nás studovalo málo lidí,přiznáváme otevřeně na rovinu-prostě málo času na to vše stihnout,těch myšlenek je kolem levice velmi mnoho a to i u nás...

9 RedPunks CZ RedPunks CZ | E-mail | Web | 6. dubna 2009 v 0:50 | Reagovat

Pro Ustrica:

Sorry,ale nelze srovnávat 2 odlišné věci... Pokud ty si rozumíš se starými Punks z této doby,tak ti blahopřeji,já znám takových to lidí jen co mám prstů na ruce,zbytek jsou s prominutím jen ochlastové,co umí vše řešit jen u piva a tlachat a tlachat,o tomhle Punk jako takový myslím není...

Bohužel,z mnoho těhle starých "gard" se pak posléze vyklubaly i slušný náckové,viz. třeba Lobo-Squad96,takže komentovat dále tuhle sortu lidí je ztráta času,ikdyž vyjímky samozřejmě jsou...

10 Kaktus Kaktus | 6. dubna 2009 v 13:40 | Reagovat

Já fakt čumím, oháníte s ekomunou a Marxem a šmahem odsoudíte staré myšlenky a činy.

A na druhou stranu neznáte ani Kropotkina či Bakunina. Četl jsem o všech formách komunismu, dokonce i přestavbu od Gorbačova. Nemůže to fungovat. Nikdo nemůže svobodu a rovnost nařídit. Ta změna musí přijít z lidí a musí být řízena lidmi. Viz třeba Zapatisti. Řict jsme bolševici no a co je v mých očích říct něco jako: "Jsem kretén a ignoruji historické pravdy."

Přečtěte si aspoň Bakuninovu kritiku Marxe.

11 ustrica ustrica | E-mail | Web | 6. dubna 2009 v 23:03 | Reagovat

RedPunks CZ

Tak ja se neohanim staryma punx. To vy jste v článku psali o historii. Znam jednoho old-school punka a je to v poho típek ale to že už jen kecá u piva, no a? každý neni průbojníkem do konce života:-D A hlavně vy když se hlásíte k bolševismu tak se hlasíte k autoritě a punk je pro mě anti-autoritářskej. Takže zajímavý spojení:-D a souhlas stím co tu píše kaktus

12 RedPunks CZ RedPunks CZ | E-mail | Web | 7. dubna 2009 v 23:11 | Reagovat

Ty hele já to po sobě čtu znova a ikdyž to zkouším i mezi řádky,nemůžu najít to,o čem se oba zmiňujete… Jak jsi uvedl-šmahem odsoudíte-nevím co máš na mysli,nepopíral/me problém Krondštatu apod.,tak prostě nechápu,kdyžtak objasni.U Ustrici rovněž nevidím nic o tom jak se zmiňujeme o historii ČS Punku a malá drobnost,oni ale nikdy nedělaly nic jiného,než že jen seděly u piva,to je teda vzpoura proti autoritám jak hrom... Vymítit autoritu neumí ani příroda,takže myslím,že se těžko povede nám lidem-produktu přírody na nejvyšším žebříčku.

A další-nikde tu a ani na provizorních stránkách není žádná agitace k nastolení komunismu,či něco podobného,tudíž nechápu další věty o tom,co funguje a co ne,či o tom,že to lid musí chtít sám.Že to nefunguje je tvůj názor,ale že takto de facto dodnes funguje velká část Mongolska,či Kibucy v Izraeli,o tom asi nevíš že? Ihned píši předem-ano vím,jsou to spíše zemědělské oblasti a tak je to něco jiného,než městské typy,prostředí,problémy…

Jak jsem psal již předtím,Barunina a Kropotkina nebudu já posuzovat,dám vědět ostatním a jestli ho má někdo až tak dobře nastudovaného,extra se ti k němu vyjádří,já osobně dávám spíše přednost lidem s „praxí“,než jen teoretikům (no jééé,už vidím,zas ty rejpavý řeči,že…),tedy z mého pohledu je lepší na  studium spíše Machno a Aršinov,snad je znáš a nebudeš stále trvat jen na svém,když jsem napsal-celkově je mnoho druhů levicového smýšlení,myslel jsem,že to pochopíš…

Z tohoto důvodu,je pro nás Lenin a jeho práce tak stále aktuálním pojmem a zdrojem,pokud jsi opravdu tak v této otázce zběhlý jak píšeš,tak víš,že nebýt jeho,tak se žádná revoluce nekonala a co se týče jsme bolševici,no a co-jsem odpovídal na to,cos psal u Boryyysova komentáře,chtěls ráznou odpověď,taks ji dostal,ale jelikož tě to zřejmě neuspokojilo a zase si stěžuješ a používáš k tomu výrazy typu „kretén“,pomohls mi akorát si o tobě udělat lepší představu/obraz,o tom kdo jsi…

13 Trojan Trojan | 8. dubna 2009 v 18:50 | Reagovat

No..pokud dobře vím Kropotkin řekl něco takového : Bez anarchie nemůže komunismus (pravej) fungovat, anarchie ho dělá svobodným, ....Anacrchokomunismus je dobrá myšlneka ale to co uděšlal Stalin, Lenin (kterého Kropotkin kritizoval) a to co tu bylo po 68...na tom není nic k obdivu.....Je si je někdo příznivcem vykořistovani lidí za pomocí autoritářského komunismu..může is podat ruce s náckama.

14 Kaktus Kaktus | 9. dubna 2009 v 0:13 | Reagovat

Kibucy nemuzes srovnavat se sovetskym svazem anis nicim podobnym. Nema to s bolsevismem nic spolecneho. Mozna jeste v dobach, kdy opravdu sověty dělníků fungovali.

Už sem víc psát nebdu, Nemám vás rád stejně jako nácky. Bolševici jsou autoritativní verbež. Tím že se oháníš zákony přírody jsi stejný jako náckové.

A Machno byl spíš anarchista a rozhodně byl proti sovětským bolševikům. A že nemáte na stránkách žádnou propagaci? Proč tam máte ty srpy, kladiva a naprosto odbornou pavézu ČSSR? Taky dávám přednost praxy. Bolševická revoluce se neosvědšila. Zapatistická ano a ekonomicky model kibucu částečně.

Ovšem to vše má s bolševismem společného pramálo. Vše totiž vychází z lidí, ne z bandy pseudodobráků. Moc korumpuje! Absolutní absolutně!

15 RedPunks CZ RedPunks CZ | E-mail | Web | 13. dubna 2009 v 3:10 | Reagovat

Pro Trojan:
nauč se prosím tě nejdříve číst a pak tu něco piš,díky !!!

16 RedPunks CZ RedPunks CZ | E-mail | Web | 13. dubna 2009 v 3:32 | Reagovat

Pro Kaktus:
pár obrázků lze považovat za agitaci ? Hm,to jsme to došly daleko,určitě se považuješ za "demokrata" že,to vidím teda tvou demogracii v akci alá V.Havel že,jak píše Trojan-si s ním můžeš podat ruce...
Když jsi takový detailista,mohl by sis například všimnout,že ten Československý lev má výplň černou,ne červenou,takže ho za státní znak ČSSR nelze považovat a je tam jen a jen z toho důvodu,že NESOUHLASÍME s rozdělením ČESKOSLOVENSKA.
Přírodní zákony byly uvedeny na otázku autority,ale samozřejmě,ty jako mistr ze všech nejpovolanější to překroutíš ihned na nácky,nebo tím "maskuješ",že o přírodě asi ani nic nevíš co...
Možná jsi člen nějaké sekty a popíráš dokonce Darwinovu teorii co !?
Každopádně,díky za pobavení a aspoň malé rozptýlení od problémů všedních,takové debaty se zarytými antikomunisty jsou vždy žůžo,tak pac a pusu,vaši RedPunks CZ !!!

17 Kaktus Kaktus | 13. dubna 2009 v 11:11 | Reagovat

Evoluce, kde přežije jen nejsilnější je pro zvířata. My jsme lidé. My svůj vývoj vědomě řídím.
A ano popírám Darwina, stejně jako většina lidí kdo se trochu zajímá o bilogii, o vědcích nemluvě.

18 Trojan Trojan | 13. dubna 2009 v 20:57 | Reagovat

RedPunks : Onanuješ na fotkou Stalina nebo jak to teda s tebou je?

Ja furt nak nechapu co chceš..cheš taj to co tu bylo ? neřikám že tenhle režim jen super..stoj ito za hovno ale aspon ze nezavira do uranovejch dolu..

19 RedPunks CZ RedPunks CZ | E-mail | Web | 13. dubna 2009 v 23:58 | Reagovat

Pro Kaktus:
Pro zvířata ? Hm,asi teda neznáš takový pojmy jako Bronx,to bylo asi tak první co mě napadlo...
O současné Africe radši ani nemluvě,tak ti teda přeji hezké sny o tvém "růžovém" světě...

20 RedPunks CZ RedPunks CZ | E-mail | Web | 14. dubna 2009 v 0:01 | Reagovat

Pro Trojan:
až se naučíš číst a najdeš někde nějakou pasáž o tom,jak máme rádi Stalina,pak napiš napiš něco smysluplného,tedy pokud to zvládneš...

21 Trojan Trojan | 14. dubna 2009 v 14:37 | Reagovat

Tak ja nechapu co se na mě oháníš Havlem a sereš se do přízpěvku kde sem napsal že ten komunismus co tu byl byl na piču.

22 ustrica ustrica | E-mail | Web | 14. dubna 2009 v 22:58 | Reagovat

Každopádně to že tento článek zařadili do kuriozit je vystižné.
Tože nemáte žádné agitační sračky nemění nic na obsahu a to že jste bolševici.

23 Punkovej.sněhulák Punkovej.sněhulák | E-mail | Web | 14. dubna 2009 v 23:43 | Reagovat

Chlapy nehádejte se, v mezích slušnosti prosím.

24 Kaktus Kaktus | 16. dubna 2009 v 21:00 | Reagovat

Jedině slušnost mi zabránila, abych jim napsal že to jsou zmrdi, čurácia že se těším až jim dám loktem do xichtu. Sem rád, že Antifa se staví i proti takovým zmrdům.

25 ML ML | 17. dubna 2009 v 17:16 | Reagovat

Tak jen k tomu Kronstadtu...To snad nebyla jen práce Lenina ne? Pokud se nemýlím hodně velkou roli v tom snad i sehrál Trockij, který tam poslal 7. armádu, který vell Tuchačevskij ne?

26 RedPunks CZ RedPunks CZ | E-mail | Web | 18. dubna 2009 v 0:07 | Reagovat

Trojan:
hele bez urážky,fetuješ nebo co ? To co tu píšeš nemá hlavu ani patu,nechápem kam na to chodíš...
Pokud si schizofrenik a všechny to osoby co tu píšou jsi ty,tak jsi to měl dát vědět,že jsi takový případ,to pak můžem odpovídat jen v jednom vzkazu...

27 RedPunks CZ RedPunks CZ | E-mail | Web | 18. dubna 2009 v 0:21 | Reagovat

Ustrica:
Tento článek měl být pouze informativní,RedBoryyys zkontaktoval tvůrce tohoto webu a nabídl mu to,protože usoudil,že to je jeden z mála kvalitních prací (a měl pravdu),která se věnuje OPRAVDOVÉMU punku a né modním pokleslostem typu Blink 182,Emo atd.
Že je to umístěno v kuriozitách je věc těchto již zmíněných tvůrců a jejich názor na to respektujem,MY totiž narozdíl od TEBE jsme opravdový a svobodní lidé,se svými názory a postoji,do kterých si nedáme kecat,jelikož máme svou hrdost.Nestydíme se přiznat,kdo a co jsme,ale proč ty,když tu hraješ takového frajera tu třeba nenapíšeš,že jsi sám naháněl Borise Rudého (RedBoryyys) a chtěl s ním dělat rozhovor s následným článkem ? Teď tu naopak děláš "ramena" a píšeš něco o propagandě,kterou MY nikomu nestrkáme a nevnucejeme,KAŽDÝ má právo na svůj názor,pokud se považuješ za ANARCHISTU,tak by jsi to mohl možná vědět,ale jak je vidno,nevíš...

28 RedPunks CZ RedPunks CZ | E-mail | Web | 18. dubna 2009 v 0:36 | Reagovat

Kaktus:
Zajímavá slova,až se ti to jednou podaří,dej vědet,těšíme se ! Pro info,každý náš člen je SILNĚ ozbrojen,každý náš člen NIKDY nefetuje,každý náš člen pokud pije,tak jen STŘÍDMĚ,takže hochu,SNAŽ SE,snaž... Za celou historii hnutí RedPunks v Čechách si žádný nácek na nás netroufl a zkouší to už od ochranky Miroslava Sládka,přes Johny Kentus Gang,Brux Vandals Most a dosud "STÁLE" nic,protože ví,že jsme tvrdý oříšek-nesedíme v hospodách a kecáme,ale žijeme po svém a když je problém,řešíme.Koukej se zítra na zprávy z Ústí nad Labem,možná budeš překvapen,většina lidí totiž dala od této akce ruce pryč,včetně slavné Antify,tak se nás pár rozhodlo,že společně s Gypsy Radical (nemáme problém s rasismem) to trochu vezmem do svých rukou a něco zkusíme,ikdyž tam má být asi 1500 policajtů,možná se zadaří a budeš překvapen,jak se to má dělat správně...
Nebudem tu dělat velká ramena,ale dělat bubu po internetu umí každej a zrovna od tebe bychom to moc nečekaly,no ale budiž,měj svůj názor a nebo se probuď chlape !!! Štěpením levice vydělává pravice !!!

29 RedPunks CZ RedPunks CZ | E-mail | Web | 18. dubna 2009 v 0:43 | Reagovat

ML:
Neměj to těm lidem za zlé,ale pro ně je to vše stejné a jako správní zarytí antikomunisté vidí vše v jedné černé rovině nenávisti...
Je to stejné jak u rasismu,pokud jím někdo,nerozlišuje,jde mu jen o "barvu",nic víc ho nezajímá...

30 ustrica ustrica | E-mail | Web | 19. dubna 2009 v 9:13 | Reagovat

RedPunks CZ:
To zase nepopírám. To je ta věc že jsem chtěl právě zjistit víc o redborisovy ale to nic nemění na mích postojích k bolševismu. To že se mi sním stále nepodařilo setkat je škoda. A jestli skoušíš poznamenat že ja jsem vyznavač modního punku tak sry ale jsi trochu vedle, ale co se o tom budem dohadovat. Napiš mi na mail a řeknem si to někde v klidu osobně a nebudem internetoví diskuzní válečníci:) Rád si poslechnu tvoje pohledy na věc:)

31 RedPunks CZ RedPunks CZ | E-mail | Web | 19. dubna 2009 v 19:23 | Reagovat

Ustrica:
chápeš to špatně,vysvětlovaly jsme jen důvod naší přítomnosti,či tohoto článku na tomto webu a ohrazovaly jsme se vůči tvému neustálemu napadání nás,za nsší údajnou propagaci atd.,to že jsi to vztáhl na sebe je tvůj problém,myšleno to tak nebylo...
Na mail nemáme důvod ti něco psát,jsme samy sebou a nemáme potřebu někoho o něčem přesvědčovat,když o to nemají zájem a to ty zde ze svých výroků určitě nemáš...
Další věc-jak píšeš internerový válečníci-všechny naše příspěvky tu jsou pozitivně laděné (ikdyž nálada taková kolikrát není) a napadat jste tu začaly vy,nám šlo jen pouhou věc-nějaké info o nás,že tu také jsme atd...

32 ustrica ustrica | E-mail | Web | 19. dubna 2009 v 22:30 | Reagovat

OK:) jak myslíš:) tvuj boj:)

33 Kaktus Kaktus | Web | 23. srpna 2009 v 0:39 | Reagovat

Bolševismus je kontrarevoluční, vy nejste komunisté, ale sráči.

34 RedPunks CZ RedPunks CZ | 29. srpna 2009 v 5:01 | Reagovat

Kaktus:
Tak to bylo drsný...
Z tak tvrdýho příspěvku se fakt klepou kolena strachy...

35 RedPunks CZ RedPunks CZ | 29. srpna 2009 v 5:12 | Reagovat

Kaktus 2:
Ty hele,po zkouknutí tvého My Space se přiznávám,asi 5minut jsem byl smíchy mimo,asi jsem omdlel... Valíš tu ttuny keců proti nám a máš na profilu EZLN a RASH,dále pak logo proti R.A.C. atd... Víš vůbec,co tyto symboly znamenají,nebo to tzam máš jen "kvůli" hezkým obrázkům... Pokud to nevíš,tak si honem rychle zjisti,co je to vlastně zač,pokud to víš,tak silně o tvém IQ pochybuji,no každopádně,FAKT DÍK ZA POBAVENÍ !!! :-DDDDDDDDDD

36 RedPunks CZ RedPunks CZ | 29. srpna 2009 v 5:13 | Reagovat

Sorry za pravopisné chyby,ale v tom návalu smíchu se těžko psalo...

37 Soudruh Soudruh | 17. března 2011 v 17:49 | Reagovat

Zdravím chtěl bych se zeptat na nějaký Redpunk kapely protože ty z těch 2 jsem našel Selkkaus ale, Karl Marx ne...

38 RASHER RASHER | 7. února 2012 v 20:11 | Reagovat

zdravím, k článku nemám co dodat , paráda , Punk is Red :)

39 Soudruh Soudruh | 28. dubna 2013 v 18:47 | Reagovat

Můžete někdo poslat odkazy na nějaké písničky od AK47, Karl Marx nebo Bastilly?
Díky moc :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama