Anketa o návštěvnosti z řad Skinheads

6. září 2007 v 23:14 | Punkovej sněhulák |  Skinheads
Ps: Do skinheads nácky nepočítám, tudíž kolonku v anketě nemají.
 

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa

Do jaké skupiny skinheads patříte?

Rude Boy/Girl 3.7% (20)
Trojan Skin 8.8% (48)
Oi! Skin 50.5% (275)
S.H.A.R.P. 13.4% (73)
R.A.S.H. 5.5% (30)
Renee (dívky a ženy) 7.5% (41)
Kališník 10.6% (58)

Komentáře

1 kalisnik kalisnik | Web | 1. října 2007 v 18:55 | Reagovat

kalisnici sou nejlepsi vole

2 Bohemia Skinhead 69 Bohemia Skinhead 69 | 10. října 2007 v 19:20 | Reagovat

kalisnik:I když jsi to mohl napsat poněkud kultivovaněji, tak Ti musím dát za pravdu ;)

Věčná sláva kalichu!:)

3 karlos karlos | 18. října 2007 v 12:14 | Reagovat

Bitva utichá, tekla krev ve jménu Kalicha... :) Prostě Landa je bůh!

4 jednota kalicha jednota kalicha | 20. října 2007 v 14:35 | Reagovat

Budem bránit naší zem proti křiži kalichem

5 Punkovej sněhulák Punkovej sněhulák | E-mail | 21. října 2007 v 22:04 | Reagovat

Ok máte to tam...

6 Czech.Vilik Czech.Vilik | 25. října 2007 v 7:24 | Reagovat

Vlasti zdar

7 Karlos Karlos | 1. listopadu 2007 v 12:29 | Reagovat

...bok po boku svorně jdem, proti světu, proti všem!

8 Bohemia Skinhead 69 Bohemia Skinhead 69 | 27. listopadu 2007 v 11:58 | Reagovat

Oi!Nechci Ti kecat do ankety, ale když neuznáváš jako Skinheads ultrapravičáky, pak by si tam neměl řadit ani levici(R.A.S.H.). Dle mýho názoru do skinheadskýho hnutí nepatří ŽÁDNÁ extremistická politika a to ani pravicová ani levicová...

Ale jinak dobrý stránky ;)

9 Punkovej sněhulák Punkovej sněhulák | E-mail | 27. listopadu 2007 v 20:07 | Reagovat

pro B.S.69: Oi! Jo to máš pravdu, ale když už se vyvinuli tak ať maj aspon kolonku v anketě:D

A navíc chci zjistit kdo sem chodí;)

10 Kropi69 Kropi69 | 14. prosince 2007 v 0:46 | Reagovat

Hel ale co já vim tak Skinhead by neměl mí žádný politycký přesvědčení ne ale jinak super blog fakt lepší jsem eště nevyděl zatim Oi! Oi!

11 oi oi oi oi | 21. prosince 2007 v 19:28 | Reagovat

fakt super, hele mám takovou prosbu nevíš jestli jsou teď nějaký konzerty (skin and punk) v okolý Mladý Boleslavy? jestli by jsi o něčem věděl dej mi vědět diky moc.

E-mail: hanks@tiscali.cz

12 Redman Redman | 17. ledna 2008 v 23:18 | Reagovat

Když už tam máš R.A.S.H. a argumentuješ tim že se vyvinuli tak si tam mohl dát i White Power skinheads ty se z toho taky vyvinuli

13 Punkovej sněhulák Punkovej sněhulák | E-mail | Web | 20. ledna 2008 v 13:50 | Reagovat

Redman: vim, argumentoval jsem špatně:) Ale menit anketu už nebudu;)

14 Afasista! Afasista! | 25. ledna 2008 v 11:34 | Reagovat

abych byl trosku w OBRAZE tedka to tu trosku nechapu jako skineads jsou asi rozidilne na skupiny ze jedna patri k ANTIFA a ty druhy jsou vlastenci nebo jak to je? diky za odpowet

15 Punkovej sněhulák Punkovej sněhulák | E-mail | Web | 25. ledna 2008 v 14:37 | Reagovat

Afasista!: Abych to jednoduše vysvětlil..

Všichni skinheads by měli být vlastenci a proti-rasisticky smýšlející. Např. Kališníci jsou pouze Čeští skins, ostatní jsou na celém světe. Pokud to chceš podrobnějc napiš tu mejl a určitě ti nějaký Skinhead odpoví;-)

16 Michal Michal | 2. února 2008 v 22:45 | Reagovat

Landa je bůh? Haha. V orlíkách zpíval bílého jezdce a ted přezpíval písně od Kryla, že se nestydí. Možná se jako člověk proměnil k lepšímu, ale z jeho minulostí je drzost zpívat písně Karla Kryla. Toť můj názor na Landu

17 Kališník Kališník | 13. února 2008 v 15:27 | Reagovat

Michal:Do Landovo minulosti je všem veliký hovno. Do Tvý minulosti se taky nikdo nešťárá, tak se uklidni. Navíc kdyby Landa nenazpíval těch několik málo písniček od Kryla, tak by mladá generace neměla ani ponětí, až na pár výjimek, že nějakej K.Kryl žil. Landa Kryla obdivuje a jen ho tim koncertem a albem připomněl, udělal mu reklamu a to se svolením rodiny K.Kryla.

18 Kališník Kališník | 13. února 2008 v 15:32 | Reagovat

Punkovej sněhulák:

Oi! sorry, ale s tim antirasismem to taky neni úplně pravda. Znam hodně Oi!skinů, kteří jsou rasisti. Kališníci jsou otevřeně proti imigraci. Navíc být vlastenec a antirasista, promiň, ale to si odporuje. Nemůžeš být vlastencem a chtít to nejlepší pro národ a vlast a zároveň tu vítat přistěhovalce s otevřenou náručí.

19 Punkovej sněhulák Punkovej sněhulák | E-mail | Web | 13. února 2008 v 17:14 | Reagovat

Kališník: To o skins jsem myslel obecně:) Každý člověk je originál a má svou hlavu.

Ale na druhou stranu, já jsem vlastnec i antirasista(ano nejsem skin, ale stejnak), takže tím chceš říct takhle nemůžu existovat?!

Rasa nedělá duši!

20 Kališník Kališník | 13. února 2008 v 19:38 | Reagovat

Netvrdím, že rasa dělá duši. Tvrdím, že žijeme ve státě, který má svou kulturu, své zvyky, své tradice, svůj národ, své problémy, mohl bych toho tady vypsat miliardu, ale k věci. Jestliže sem budou proudit tuny imigrantů, začnou míchat svoje zvyky, tradice, kulturu s našima... vždyť jen cikánů, vietnamců i ukrajinců přibývá jak maku... Češi budou za chvíli ve své rodné zemi menšinou... za chvíli nebudeme Češi, ale Evropani (a to opravdu nechci). Nemluvě o kriminalitě mnoha přistěhovalců... Neříkám, že Češi jsou všichni svatí. Jsou mezi nima taky svině, zloději, vrazi, násilníci a není jich málo, ale o ty se má starat naše justice, ti jsou náš problém. Zločinnost imigrantů je problém navíc. Zbytečný problém, kterému se dá předejít už na hranicích. Nemám nic proti cikánům v Indii, nemám nic proti Vietnamcům ve Vietnamu, Číňanům v Číně, nebo černochům v Africe, ale vadí mi, když se nám s prominutím serou do naší země. Nechci se dožít toho, že budu na ulici potkávat romský, nebo vietnamský policisty. Nechci se dožít toho, aby si moje dítě přivedlo domů vietnamce/ku, nebo cikána/ku. Ať tu klidně cizinci studují, ať sem jezdí na dovolenou, nebo na nákupy, proč ne? Ale proč by tu měli bydlet, pracovat a zasahovat do chodu státu? Protože jsme v Eu a multikulturalismus je módou? Protože takzvaný "rasismus" je špatný?

21 Foxx Foxx | E-mail | Web | 16. února 2008 v 13:12 | Reagovat

to Kališník : Hele prosim tě... Tahle planeta se řítí do horoucích pekel. Jeden člowěk zabijí druhýho, nawzájem si stále záwidíme, honíme se za penězma, kariérou, zasraně welkýma autama a barácích, ničíme přírodu kolem sebe která postupně umírá a dáwá nám to přírodníma katastrofama patřičně najewo. Začínaj wálky o surowinowý zdroje, umíráme na nemoci... A mohl bych stále pokračowat až do nekonečna. Jako normálnímu člowěku, který jako každá wnímající bytost reflektuje a wnímá swoje okolí, mi při čtení twého příspěwku wywstáwá jedna otázka... Proč se zabýwáš takowýma krawina ? Tenhle stát jde do howen už od swýho wzniku. Na nějáký rasy se taky wyser - je wědecky dokázaný že náš wzhled se liší díky biologickejm změnám, který proběhli během ewoluce. A pokud chceš někomu zabraňowat w přechodu hranic, protože bys tady chtěl pořádek po "swým"- taxi ewolucí asi neprošel...A měl by si kwůli tomu být utracen ? To yá přece netwrdím... Zkus se prosím zabýwat něčím "podstatnějším"...

22 Kališník Kališník | 16. února 2008 v 15:02 | Reagovat

Třeba, že planeta je přelidněná a za chvíli nebudeme mít co žrát? K tomu mi nepřijde logický pouštět sem další hladový krky, když to řeknu tak hnusně... Jinak tenhle stát jde do sraček jen kvůli takovým lidem, kterým je ukradenej, kvůli takovým, který se radši budou starat o negry v Africe, než o vlastní lidi, který netrpí milion kilometrů odsud, ale který trpí přímo tady. Chyba je ve vládě, která leze do zadku komu může, ať už Eu, nebo USA. Politici nedělají politiku pro lidi ale pro svoje narvaný kapsy a když se k tomu přidají ještě multi-kulti idioti z Antify a naše árijsko-germánská spása z Národního Odporu, nemůže se nikdo divit, že to tu jde do hajzlu.

Proti ochraně přírody nic nemám. Nechci nikomu zabraňovat v přechodu hranic, chci zabraňovat cizincům v tom, aby se tu natrvalo usazovali. Vidim to krásně u nás na sídlišti. Když jsem byl malej, nebyl tu jedinej cikán, nebo vietnamec. Nemusel ses bát o svoje věci, klidně si mohl nechat peněženku na lavičce u pískoviště a jít si hrát a když si za hodinu přišel, ta peněženka tam furt byla a v pořádku. Dneska je to tu 50:50 - Češi:vietnamci a cikáni. Po sídlišti chodí tříčlenný policejní hlídky, hřiště jsou oklecovaný, v písku stříkačky a (v lepšim případě)psí hovna. Věci se kradou ze zamčených sklepů. Půl sídliště smrdí od toho, jak si tu vietnamci kuchtěj ty jejich blafy, nehledě na to, že veškerý malý obchody a hospůdky na sídlišti zkoupili vietnamčíci. Několikrát tu někoho přepadli cikáni, dokonce se tu poflakuje i pár úchylů, lidi se bojí za tmy vycházet sami z baráku. V noci tu cikáni dělaj bordel, řvou na celý sídliště. Říkejte si co chcete, ale je mi jedno, jestli tady pojde milion cikánů nebo vietnamčíků hlady, stejně tak je mi jedno, jestli maj děti v Africe hlad. Proč? Protože mi do nich sakra nic není! Jsou cizí. Ze stejnýho důvodu je nebudu napadat, je mi po nich kulový. Pokud budou např. na Moravě záplavy, rád přijedu pomoct. Protože to jsou naši lidi, naši spoluobčani, náš národ. (Nemam nic proti mezinárodní humanitární pomoci, pokud na to jsou peníze. Ale naše země je sama zadlužená, tak proč se zadlužovat dál?)

23 Rosťa Rosťa | 19. února 2008 v 8:49 | Reagovat

Skins and Punx UNITED! ! ! Oi! A neserte s tim že sem imigranti nesměj pokud budou pracovat neni co řešit můžou být stejnym přínosem jako jsou Češi! Zdar Oi skins!

24 Bohemia Skinhead 69 Bohemia Skinhead 69 | 19. února 2008 v 11:55 | Reagovat

Nic ve zlým proti turistům, když se sem chtěj podívat, jenže není možný tady žít a taky pracovat, co to bylo za ránu? Kdo nám to sem z palmy spad? Černý oči, černý tělo, to není můj kamarád! :D

25 ustrica ustrica | E-mail | Web | 22. února 2008 v 20:17 | Reagovat

Anarchia!

26 ustrica ustrica | E-mail | Web | 22. února 2008 v 20:37 | Reagovat

Kališník: ačkoli tvoje příspěvky vypadaj přesvětšivě, meleš blbosti. Tak hele, co bys udělal ty kdyby v tví zemi vládl šílenej diktátor a jeho ještě šílenější systém a šli by po tobě? pokusil by ses emigrovat. Jenže bys prchl někam kde by byli lidi jako ty a jen proto že jsi odjinud by jsi zde nebyl vítán...

další příklad. v tví zemi by byl hlad, nebyla by práce, protože to nějací přiblblí třeba evropani u vás zničili ve spolupráci s usa. Tak by sis řekl zkusim jít za lepším do těch jejich dokonalých zemí. Prostě pud sebezáchovy. ovšem opět bys narazil na stejnej problem jako v předchozim příkladu, nebyl bys zde vítanej jen proto že jsi odjinud, jen proto že jsi černej.

a ted ještě krásnej text k zamyšlení:

„Nejdřív si přišli pro Židy – a já neříkal nic, protože nejsem Žid. Pak si přišli pro komunisty – a já neříkal nic, protože nejsem komunista. Pak přišli pro odboráře – a já neříkal nic, protože nejsem odborář. A pak si přišli pro mě – a nezůstal nikdo, kdo by se ozval.“

Pastor Niemöller, oběť nacismu

27 ustrica ustrica | E-mail | Web | 22. února 2008 v 20:39 | Reagovat

Kališník:

Poslechni si orlík, a poslechni si Kryla... jestli to tam neslyšíš ten rozdíl, tak tě lituji...

28 Kališník Kališník | 23. února 2008 v 15:09 | Reagovat

ustrica: S anarchií jdi do prdele. Pokud vim, cikáni, vietnamci, atd. tu nehledají politickej azyl. Za to, že se USA naserou se svojí armádou do kdekoho, mi vinu nedávej. Oni ty cikáni jsou vlastně takový chudinky, viď? My je tady chudáčky diskriminujeme. A ty vietnamci, ty taky za nic nemůžou... My jsme ti zlí. Když si poslechnu Orlíky, jsem spokojenej, zpívají totiž pravdu, stejně jako Karel Kryl. (I když každej zvolil jinej způsob interpretace a každej se víc zaměřil na jinej problém. Což je ovšem logický, vzhledem k tomu, jakej věkovej rozdíl mezi nima (Landou a Krylem) v tý době byl.)

29 karoliner.cz karoliner.cz | 25. února 2008 v 19:32 | Reagovat

Kališník: prezentuješ tady kališníky a vlastence jako pitomce, kteří se příliš neliší od nácků. míchat dohromady vlastenectví, úctu k tradicím a hodnotám této země s odporem k imigraci je hodno leda šmejdů z Národní strany.

jako nacionalista, vlastenec budu mít raději za souseda slušného Vietnamce než-li alkoholické socky, leč českého původu. leckteří cizinci dokážou být lepšími Čechy než my sami. Čistý štít! a Rovnost rovným!

30 Kališník Kališník | 26. února 2008 v 21:22 | Reagovat

Alkoholické socky patří do ústavu. Cizince za sousedy mam a lepší Češi, než my sami opravdu nejsou. Jistě, existuje několik světlých výjimek, ale kvůli nim se nebudu zastávat většiny.

31 Shikari Shikari | 28. února 2008 v 17:26 | Reagovat

Cizinci nebo Češi, svině sou všude a vždycky budou. Když dělaj bordel cikáni, všichni si toho všímaj jen proto, že jich je míň a soustředí se na ně víc pohledů. Ale když se zbalí nějakej čech a de procházet paneláky, mlátit důchodce a vykrádat jim úspory, toho si nikdo nevšimne, protože se to stalo běžnym xD. Nezastávam se romský většiny, každej druhej maldej na ulici je tmavej xicht s kravskym řetězem a kšiltovkou na křivo, co válí machry, vytahne si na tě teleskop, ale jak začneš soukat řetěz, už je za rohem xD. Jenže každej třetí je to samý, ale bílej -_-.

Když SH vznikli, nebylo to kvůli cikánum, ale kvůli aristokratický arogantní třídě, ať cikán, nebo běloch, všichni makali stejnou lopatou.

A malá poznámka k anketě... Oi! skini sou VŠICHNI 'true skini'. Oi! byl pozdrav dělnický třídy a prvodní skins heslo. Takže například se SHARPákem se to nevylučuje. S Rudeboyema a Modama jen proto, že byli ještě před Oi! propagandou :P.

32 Bohemia Skinhead 69 Bohemia Skinhead 69 | 4. března 2008 v 12:34 | Reagovat

Shikari: Už původní Skinheads byli proti Pakistáncům, Hippies a homosexuálům, to ví každej. Byli proti nim (Pakošům) proto, že byli jiný, odlišný, dělali bordel, stejně jako dneska u nás cikáni (Rómové chceš-li).

Oi! je jedna z mnoha odnoží Skinheads, hudební styl a byl to slangový pozdrav dělníků v anglických docích.

Rozhodně to nebylo prvotní skins heslo, protože Oi! vzniklo kolem roku 1980, je spojený s příchodem punku, kdežto skinheadská sublkultura je mnohem starší.

Sharp byla dřív nálepka pro apolitického Skinheada, byl to jen způsob, jakým Skins chtěli dát najevo své antipatie k nacismu.

V současnosti je Sharp spíš levicový hnutí, který má ke Skinheads stejně daleko jako neonacisté.

Ke vztahu zločinec Čech X zločinec cizinec jsem se tu už vyjadřoval, opakovat se nebudu.

karoliner.cz: Míchat dohromady vlastenectví, úctu k tradicím a hodnotám této země s multikulturalismem a kladným postojům k imigraci je hodno naprostého idiota, nezlob se na mě. Jestliže Ti záleží na tradicích a hodnotách této země, pak Ti logicky musí vadit jejich pozměňování a úpravy (ničení) cizí kulturou a cizími hodnotami z jiných zemí.

Jinak pěkný pozadí, mnohem lepší, než to původní :)

33 ustrica ustrica | E-mail | Web | 6. března 2008 v 23:20 | Reagovat

JO takže když potkáš típka na ulici, je to cigán má zhulený pohled aa rovnou kšiltovku, proto je hned špatnej? je hned špina? má dostat na tlamu? Děkuji, tyto názory se mi nelíbí.

34 ustrica ustrica | E-mail | Web | 6. března 2008 v 23:21 | Reagovat

Karel Kryl a rasová nenávist?:-D Ty chceš srovnávat Kryla s Orlíky? Hmm... asi už nemáme o čem mluvit...

35 Kališník Kališník | 7. března 2008 v 13:47 | Reagovat

ustrica: Když potkam na ulici "típka" co je zhulenej, má rovnej kšilt, partu kámošů a myslí si bůh ví co, vede blbý kecy na mě, popř. mojí holku, kamarády, nebo rovnou na všechny Čechy (hlášky typu bílá svině, zkurvená čecho a podobně) pak je to podle mě skutečně nevděčnej hajzl, kterej potřebuje přes hubu. Když jdu cikánskou ulicí v našem městě a vidim ty tuny svinstva pod oknama, okna vymlácený, baráky na spadnutí a v tom bordelu se poflakovat cikány, je mi na blití. Ještě víc je mi na blití, když se takový "lidi" stěhujou na naše sídliště a začínají to praktikovat i tady. Jestliže ty cikány tak miluješ, nastěhuj se k nim a třeba s nima pojdi ve sračkách, mě je to jedno.

Nikdy jsem neřekl, že byl Karel Kryl rasista, to je čistě Tvůj výmysl. To, že je podle Tebe Orlík jen a pouze o rasový nenávisti jen dokazuje, že jsi ho asi v životě neslyšel a když jo, nanejvýš dvě písničky. Karel Kryl stejně jako Orlík kritizoval hodnoty a chování lidí této společnosti.

36 ja ja | E-mail | 7. března 2008 v 22:11 | Reagovat

smrt neonacismu

37 Kališník Kališník | 8. března 2008 v 1:45 | Reagovat

ja: Stručně, ale výstižně, nezbývá mi než souhlasit ;)

38 Sharp skin Sharp skin | 12. března 2008 v 15:38 | Reagovat

Kališník: k tomu landovi: díky landovy a orlíku se do čr rozšírili WP

39 Kališník Kališník | 12. března 2008 v 17:27 | Reagovat

Sharp skin: No a? Každý WP není automaticky hned nácek. Jinak Orlíci s Landou v čele jen zpívali to, co si v tý době a myslim si, že i dnes hodně lidí myslí a to v mnoha krajích naprosto právem.

40 MiraOi!Punk MiraOi!Punk | E-mail | 15. března 2008 v 22:30 | Reagovat

Netvrdím že imigranti nejsou velký problém a že jako patriot neupřednostňuju (naše) lidi, no je blbost bránit jim v tom aby tady žili - pokud budou slušní a vděční proč ne... Jinak jsem zděšen některými (kališnickými) názory nze kterých vyplívá, že jsou to sice umírnění pravičáci, kteří se ovšem od nácků liší jen tím že tu ruku nezvedají a nechcou každého barevného hned zabít... Naštěstí zde přispívají i kališníci jejichž názory na mě takto nepůsobí, každopádně si asi nejsem úplně jistý, co si mám o těchto českých skins myslet... každopádně říkám good night white pride a Oi!

41 Kališník Kališník | 16. března 2008 v 13:23 | Reagovat

MiraOi!Punk:Kališníci jsou hodně různorodí, někteří mají blíž k Punku, někteří spíš k WP, někteří jsou "obyčejní" lidé, ale nikdo z nich není politický extremista, všichni jsou vlastenci a všichni jsou Češi :) Názor si utvoř, až některýho Kališníka poznáš osobně.

42 Krtek Krtek | E-mail | Web | 31. března 2008 v 13:53 | Reagovat

Zdar, koukam další zajímací web. Po pravdě sem něco někde mezi SHARPem a kališníkem. Na sharpech mi vadí ty jejich levotoče a potlačení vlastenectví (podle mně jsou to víc antifa než skinheads) a u některejch kališníků přehánění s tim bělenim. Názory tady kališníka v diskuzi bych v umírněný formě převzal i za svý. Nemam nic proti slušenjm lidem co tu žijou ale nemyslim si že by se sem mělo pouštět víc jejich příbuznejch. Až přestanou češi bejt líní, budu i proti dovážení cizích dělníků. Zatim sme národ lemplů na podpoře takže (bohužel) díky bohu za bulhary a ukrajince :-( Cikáni do čech vždycky patřili ale vždycky jako menšina !!! Takže bacha na přečíslení ! Ale nesmysl je tlouct někoho jenom proto že je přivandrovalec nebo má jinou barvu. Jedinej důvod je podle mně protože je dotyčnej kretén a dělá něco co nemá.

Když mluvíte o diktátorech: každej národ má zamakat sám na sobě u sebe doma ! Sám se jich musí zbavit a nastolit si svuj pořádek. Nefunguje ani zvenku instalovanej nesmysl jako nám ukazuje situace v iráku a Afganistánu.

Oi

43 polobůh polobůh | Web | 8. dubna 2008 v 11:33 | Reagovat

tady furt řešíte, jestli se imigranti chovaj slušně nebo ne. já jsem čech a slušně se rozhodně NEchovám :)))

44 Styr Styr | 8. května 2008 v 11:57 | Reagovat

skončil tak slavný čas a když Pán Bůh dá tak jednou příjde zas !

45 oujeeee oujeeee | 23. května 2008 v 19:22 | Reagovat

Vy považujete kališníky za skinheady? Mě připadá že se většina z nich chová spíš jako náckové...

46 Krtek Krtek | E-mail | Web | 10. června 2008 v 16:02 | Reagovat

oujééé přečti si něco a rozlišuj... lidi často zmotávaj dohromady různý ideologie....Rozdíl je třeba:

rasismus

fašismus

nacismus

nacionalismus atd atd

Přitom se tohle motá dohromady pod pojem ultrapravice. Myslim ale že takovej fašista může v pohodě nenávidět nacisty. Neonacismus je jenom pokračování a vyústění původního nacismu. Nic z toho nevyznávam (vlastně jo, nacionalista asi kapku jsem) jenom řikam že je toho spousta rozdílnýho...

Mimochodem víte proč jsou ultrapravicový hnutí zakázaný ? Aby při jejich působení lidem nedošlo že je to to samý co komunismus kterej je ale povolenej.

47 Dave Dave | 5. července 2008 v 12:02 | Reagovat

S.H.A.R.P   A    Oi!    NEJ    !!

48 Dr.Chainsaw Dr.Chainsaw | E-mail | 6. července 2008 v 19:57 | Reagovat

co si budeme vsichni povidat...jsem SHARP ale tak jako rada z vas nemam moc rad cikany..samozrejme porad plati pravidlo ze vsichni nejsou stejny.......vite jak to myslim ne:-D SKINHEADS NEVER DIE...THEY JUST GO TO HELL AND REGROUP

49 Z3K Z3K | 18. července 2008 v 13:14 | Reagovat

Tak hele nejsem žadnej z těch víše jmenovaných ale  SEROU mě cikáni!!!

už jen proto že prudí všude po sídlišti Máj a dělaj bordel nejsou schopný normálně pracovat vozí si ty své řitě v lepších autech než mnoho jiných obyč. lidí a to jen kvuli tomu  že vydělávaji na soc. davkách prodeji a výrobě Pervitinu a pasení lehkých děv!!!! takže na Sibiř s nima příživníkama.

děkuji za prostor

vpráci všest!!

50 P47R!07 ---- vlastenec P47R!07 ---- vlastenec | 24. července 2008 v 18:46 | Reagovat

jojo kališník to řekl moc pěkně a já osobně mě mám s cikány taky samé nepříjemné zkušenosti kdysi nás pořád mlátili nadávali nám okrádali nás.... to jsem ještě chodik do skautu a klubovna byla v cikánské čtvrti... jaká ironie že zrovna antirasističtí skauti byli napadáni cikány a tak jak plynul čas.... stal se ze mě nejspíš rasista :D nedávno mi nejspíš ruplo v bedně uplně :D a vyholil jsem si palici koupil si obušek a se stejně vypadajécém kámošem s několika stejně vypadajícími kámoši jednou šli přes oni čtvrt světě div se .... cigoši se nám veeelkým obloukem vyhýbali... nedávno jsem opět šel ... tentoktát sám a přiběhl jeden cigán že se chce prát.... ok tak jsem vytáhl teleskop a gadžo už byl za humnama ...když seš slabej tak na to ser věci různý do ruky ber tot výtah z mých zkušeností s romy... at si žijou v inndi ale tady at neprudí :D

51 P47R!07 ---- vlastenec P47R!07 ---- vlastenec | 24. července 2008 v 18:48 | Reagovat

mimochodem víte co je to jeden cikán na měsíci? nápad a co jsou všichni cikáni na měsíci? řešení :D ---- vtip

52 ustrica ustrica | E-mail | Web | 28. července 2008 v 21:56 | Reagovat

LOL

53 kozlov kozlov | 31. července 2008 v 9:26 | Reagovat

Nikdo jinej mi nevadí kromě cikánů, vietnamci i srbové sou v poho jenom cikáni furt dělaj problémy. Souhlasim s vlastencem, a jinak dobrej vtip :)

54 OiOi69 OiOi69 | 4. září 2008 v 16:00 | Reagovat

Super stranka ale mas tam chybu renee jsou nazi skinhead girl.

55 Petas Petas | E-mail | 22. prosince 2008 v 17:56 | Reagovat

Nejake skinheadske srazy v okoli Kolina nebo Koline jsou ?.. Byl tady akorat jeden maxi sraz, kdyz tu hral Fananek :D Za odpovedi predem dekuji .. PEtas Kdyztak pisnete na mail..

56 Jimmy Laser Jimmy Laser | 29. prosince 2008 v 13:09 | Reagovat

OiOi69: ne nezbytne, pouziva se to na vsecky, znam renees mraky a zadna se pri tom oznaceni nesprajcuje :)

57 Oi!_Skin_69 Oi!_Skin_69 | 25. dubna 2009 v 16:22 | Reagovat

Zdravim vsetkych Skiheads.Ja som zo Slovenska a velmi sa mi paci spracovanie tejto stranky, je uzasne ake podobnosti sa tu dozviete.Uctiva poklona autorovi...

58 DarkShadow DarkShadow | 8. června 2009 v 13:52 | Reagovat

Ve většině věcí souhlasím s Kališníkem. A taky nevím, proč tu není v nabídce WP skinheads, když tu je RASH.

59 antifas antifas | E-mail | 4. července 2009 v 20:43 | Reagovat

Čágo OI! lidičky měl bych dotaz: nevíte někdo o nějakejch skins un punk konzertech nebo SKA, v okolí Písku nebo Budějovic? Dík za každou odpověd. OI!

60 rudeman rudeman | 30. července 2009 v 20:54 | Reagovat

Nevim co furt neustále zbrojíte všichni proti RASH a politický vyznání je podle mě věc každýho skinheada takže s argumentama skinhead by neměl mít žádný politický vyznání ste vedle.A ještě jedna věc čemu se divíte že sou i levicový skini,podívejte se do historie,vždyt skinheadi vznikli z dělnickýho prostředí,takže se neni čemu divit prostě si to svoje dělnictví víc uvědomujou a hájí v politickym "boji" a si nejvíc to vystihuje argument z dělniků se změnili na nasraný dělníky.A neni levice jako levice marxisti a jiní podobný ultralevicový sráči at z RASH táhnou,ale přečtěte si něco o Libertinským komunismu a Anarchismu a zjistíte,že to má pár společnejch prvků a hlavně mě dostává jak tady všichni opěvujete Orlíky-rasisty vždyt už jen jejich vlasteneckej postoj je politika a rasismus vám nevadí ale nějaký levicový názory vám hrozně vádí,radši levicový skini než zasraný náckové a rasisti,kolik obětí maj na svědomí naziskini (jestli se vůbec za skiny daj považovat) a kolik RASH....no co?

61 rudeman rudeman | 30. července 2009 v 20:57 | Reagovat

Jediná věc co bych možná RASH vytknul,že dávaj na odiv víc svý politický přesvědčení než svoje skinheadství.

62 Oikac Oikac | 17. srpna 2009 v 0:54 | Reagovat

ja medzi Rash a boneheads rozdiel nevidim. Komunizmus a Nacizmus je to iste. Akurat komunista ta posle do gulagu a nacek do koncentraku.

Mimochodom SHARP bolo povodne iba prehlasenie nie samostatna vetva skins. Ved antirasisti su prakticky všetci skíni.. Trojans a Oi! skins sa líšia minimálne. Ja sam vyznavam hodnoty Trojans počúvam však SKA Oi! aj punk takže normalne neviem kam sa zaradiť :D

63 Rudeman Rudeman | 23. srpna 2009 v 23:20 | Reagovat

Ty si dement ne komunizmus a nacizmus je uplně něco jinýho.Komunismus popírá soukromý vlastnictví ale nacismus zachovává kapitalistickej model ekonomiky.A v rash sou i anarchisti jestli sis nevšim,takže nevim proč tady meleš jen o komančích.To co tu bylo v minulim režimu to nebyl ani komunismus jak ho vymyslel marx (ne že by se mi nějak líbila ta myšlenka)to byl státní kapitalismus.Je vidět že o tom víš uplný hovno si něco přečti o tom než sem začneš psát.Jen tak mimochodem rozdíl mezi komunismem a a anarchismem je v tom  (když pomineme nějaký detaili týkající se ekonomiky a uspořádání různý hiearchie v podnicích) ten že anarchie chce zrušit stát ze dne na den,kdežto komunismus den po dni

64 Rudeman Rudeman | 24. srpna 2009 v 7:38 | Reagovat

A ještě jedna věc když házíš komanče s náckama do jednoho pitle tak tam hod i Lidi z Los fastidios protože to sou taky komanči

65 Rudeman Rudeman | 1. listopadu 2009 v 22:12 | Reagovat

Jo a kdyžtak než mě tady nazvete zasranym bolševikem,většina redskinů odmítá všechyny komunistický režimy co kdy kde na světě byli,protže to byla jen rudá diktatura srovnatelná s fašismem a hlavně to vůbec komunismu jako takovýmu neodpavídalo....takže pa

66 skin girl skin girl | 14. prosince 2009 v 19:33 | Reagovat

Landa je kkt!

67 rennie rennie | 21. ledna 2010 v 10:17 | Reagovat

byly to věční přátelé ...;-)

68 punk! punk! | 15. prosince 2010 v 15:51 | Reagovat

hosi nemate to jedno z jake je kdo skupiny ? :D antifak jak antifak.. :) (PUNK :*)

69 HPmarty HPmarty | 1. června 2011 v 9:29 | Reagovat

rudeman-JOJOJO
bohemia skinhead 69-pardon,ale ty pakoše nemlátili´pro to,že byli jiní,ale proto,že makali za míň... a nej sranda je,že je mlátili i černoši ty pomatenej-takže nabylo by lepší místo mlácení chudejch lidí,který přišli za prací by uživili rodiny,juknout se trochu vejš?na justici atd.?tito lidé tam neproudili samovolně-byli skoro až pozváni britskou vládou při rozpadu kolonií-levná pracovní síla se hodí,no ne?státy nejsou napadeny imigranty,jsou maximálně zrazeny svými vládami...uff HOW-sned tě to how neurazí:-D

70 Karboš Karboš | E-mail | 15. září 2012 v 14:20 | Reagovat

Kališnictvý je SUPER - jenom vy vadí že jse furt za něco schováváte ! Furt píšete proti NAZI . ŘÍKÁTE že nemáte rádi KOMANČE přitom je nepomlouváte , pomlouváte jen nazi - přitom jsou lepší než/ PUNK , RUDÝ a SHARP /. - Vjetší zlo udělali komanči a Římský katolíci - ČECHUM

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama